Cropped Image1714729339091 131311 e1714729606209

پایگاه خبری مبارک شهر نیوز در انتخابات مجلس کاملا بی طرف خواهد بود / هیچ نوع متن، عکس و فیلم تبلیغاتی از کاندیدها توسط این رسانه منتشر نخواهد شد

این نکته را همه باید بدانند که هدایت افکار عمومی توسط رسانه ها به سمت و سوی مورد نظرشان هیچگاه بدون در نظر گرفتن منافع پشت پرده، فارغ از مثبت یا منفی بودن این منافع، نبوده و اگر رسانه ای ادعا کرد که فقط از سر دلسوزی برای جامعه و اخلاق مداری دنبال نشان دادن یا بهتر بگوییم القاء مسیر درست به مخاطبین میباشد شک نکنید که به شکل آگاهانه و زیرکانه دروغگویی میکند، پس بهتر است برای تصمیم گیری بهتر و درست‌تر، تا میتوانید از جوسازی رسانه ها دوری نمایید.

البته از آنچه در بالا ذکر شد نباید این معنا در ذهن خوانندگان تداعی گردد که نیت همه رسانه ها بطور مطلق منفی و پیگیری منفعت خودشان میباشد. چه بسا ممکن است گرداننده رسانه به اشتباه فکر کند که کاندید اصلح  را پیدا کرده و در ذهن خود  احساس وظیفه نماید که باید با روشهای مختلف نظر مخاطبین را به سمت این فرد اصلح جلب نماید در واقع با نیت مثبت عملی منفی را انجام دهد.

با عنایت به مقدمه بالا  تصمیم گرفتم که پایگاه خبری مبارک‌شهر نیوز هیچگونه اعلام حمایتی از کاندیدهای دوازدهمین دوره نمایندگی مجلس از ملکان  نداشته و هیچ نوع متن، عکس، فیلم و تحلیل در مورد این ۲۸ کاندید منتشر نگردد. صلاحیت هر ۲۸ نفر کاندید حوزه انتخابیه ملکان توسط نهادهای ذیربط تایید شده و هر کسی که خواست رای دهد میتواند اطلاعات مربوط به این کاندیدها را با استفاده از توانایی ذهنی و عقلی خودش تجزیه و تحلیل نموده و سپس  شخص مورد نظرش را انتخاب نماید.

بدون شک مردم منطقه شایسته همان کاندیدی هستند که بیشترین تعداد رای را در روز یازده اسفند به دست آورد. همچنین زیر ذره بین قرار دادن و انتقاد از عملکرد فردی که بعد از پایان انتخابات عنوان نمایندگی مردم منطقه ملکان در مجلس را یدک خواهد کشید حقی است که طبق مجوز ماخوذه از وزارت فرهنگ و ارشاد، به پایگاه خبری مبارک‌شهر نیوز داده شده است.

توسط naseri

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *