Compress ۲۰۲۴۰۵۰۹ ۱۵۱۸۱۷ 7329

به گزارش مبارک شهر نیز، فرید یعقوبی در جلسه شورای اداری شهرستان ملکان که روز پنجشنبه ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ در فرمانداری برگزار گردید با اشاره به دستوره استاندار آذربایجانشرقی، به مدیران ادارات اجرایی و بانک‌های شهرستان ۲۰ روز کاری فرصت دادند تا نسبت به جذب و پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی خود اقدام کنند، در غیر این صورت اعتبارات دستگاه‌هایی که نتوانند این امر را انجام دهند به دستگاه های دیگر اختصاص خواهد یافت.

فرماندار ملکان از مدیرانی که نمی‌‌ توانند به تعهدات خود در این خصوص عمل و انتظارات موجود را برآورده کنند خواست تا استعفای خود را تقدیم فرمانداری نمایند در غیر اینصورت یک هفته بعد از اتمام فرصت ۲۰ روزه از سمت خود عزل خواهند شد.

Compress ۲۰۲۴۰۵۰۹ ۱۵۴۴۰۷ 7620

بعقوبی در ادامه از مدیران ادارات و نهادها خواست تا لیست پروژه های نیمه تمام و اولویت دار خود را تا نیمه خرداد سال جاری به فرمانداری تحویل دهند تا در شورای برنامه ریزی استان مطرح گردد.

ایشان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به هفته ارتباطات و روابط عمومی، این هفته را به فعالین این عرصه تبریک گفته و از روسای ادارات و دستگاهها خواست مسئولین روابط عمومی را از افراد متخصص و صلاحیت دار انتخاب نمایند.

توسط naseri

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *