istockphoto 1499401564 612x612 1

چرا شهرداری و شورای اسلامی مبارک شهر درآمد، هزینه ها و مصوبات خود را منتشر نمیکند؟/ پنهان کاری و بی توجهی به افکار عمومی باعث ایجاد شبهه در بین مردم میگردد

متاسفانه اعضای شورا و شهردار مبارک شهر با بی اعتنایی به قانون و اهمیت ندادن به افکار عمومی از ارائه گزارش عملکرد، هزینه ها و درآمد شهرداری و همچنین مصوبات شورای اسلامی به مردم و رسانه ها خودداری میکنند. چیزی که ما شاهد آن هستیم پنهان کاری و بی اعتنایی به حق مردم در اطلاع از عملکرد منتخبین خودشان میباشد.

اعضای شورای اسلامی مبارک شهر بر خلاف قانون همه جلسات خودشان را به شکل غیرعلنی برگزار  و از ارائه گزارش به مردم نیز شانه خالی میکنند و چون خودشان به قانون بی اعتناء هستند معلوم است که شهرداری را  هم برای ارائه گزارش عملکرد شش ماهه زیر فشار قرار نخواهند داد. در نهایت همه باید بدانیم که حاصل بی اعتنایی مسئولین به قانون و افکار عمومی این خواهد بود که مردم نیز به مسئولین و خلوص نیت آنها مشکوک گردند.

واقعا جای تاسف دارد که برخی اعضای شورای اسلامی مبارک شهر بخاطر مسائل مختلف مانند کودکان دبستانی از یکدیگر قهر کرده و در جلسات حضور پیدا نمیکنند. این اعضاء اگر نمیخواهند در جلساتی که هدف از آن بررسی مشکلات مردم و تصویب راه حل برای آنها میباشد حضور پیدا کنید بهتر است مردانگی به خرج داده و استعفاء دهند.

توسط naseri

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *