Compress ۲۰۲۴۰۵۱۴ ۰۸۳۴۱۷ 7584 e1715663179491

ساکنین بلوار چهارده معصوم فعلا منتظر آسفالت این مسیر نباشند /  شهرداری و شورای اسلامی مبارک شهر قادر به عمل به وعده های خود نیستند

طبق آخرین وعده شهردار و اعضای شورای اسلامی مبارک شهر قرار بود بلوار چهارده معصوم اوایل سال ۱۴۰۳ آسفالت ریزی گردد ولی با گذشت نزدیک به دو ماه هیچ اقدامی در این خصوص صورت نگرفته است. شهردار و اعضای شورا بر این باور بودند که میتوانند آسفالت این مسیر را از اداره راهداری تامین نمایند ولی چون بلوار چهارده معصوم در داخل منطقه مسکونی و در حوزه کاری شهرداری قرار دارد راهداری طبق قانون نمیتواند برای ساماندهی آن اقدام کند و قولی هم که در این خصوص داده شده بود بیشتر از آنکه اجرایی باشد سیاسی بود و کارکرد انتخاباتی داشت.

متاسفانه شهردار و اعضای شورای اسلامی مبارک شهر با خوش باوری افراطی و با نداشتن آینده نگری با تکیه بر وعده های بدون پشتوانه قانونی برخی مسئولین، اقدام به تخریب آسفالت بلوار چهارده معصوم کردند و حال که از تامین آسفالت عاجز مانده اند مردم باید تاوان ندانم کاری آنها را پرداخت نمایند.

در این بلوار پرتردد در فصول غیر بارانی، گرد و خاک حاصل از وزش باد و تردد وسایل نقلیه سبک و سنگین به اندازه ای است که نمیتوان چند متر جلوتر را مشاهده کر. همچنین این گرد و خاک باعث ایجاد بیماریهای تنفسی مخصوصا برای کودکان می‌گردد. زمانی هم که هوا بارانی میشود شدت گِل و لای به حدی هست که عبور و مرور وسایل نقلیه و افراد پیاده با سختی انجام میگردد. وضعیت چاله های موجود نیز به گونه ای است که صدای اعتراض صاحبان وسیله نقلیه را درآورده چون سیستم جلوبندی خودروها را دچار آسیب میکند.

در هر حال آن‌گونه که شواهد موجود نشان میدهند مردم باید منتظر بمانند تا شهرداری در فصل تابستان پیش رو با استفاده از سهمیه آسفالت خودش بلوار چهارده معصوم را ساماندهی کند که احتمالا با توجه به متراژ ۱۲ هزار متری بلوار، فقط نصف عرض این مسیر آسفالت ریزی خواهد شد مگر اینکه سهمیه کوچه هایی که سالها منتظر آسفالت ریزی هستند به این بلوار اختصاص پیدا کند که در آن صورت اعتراض ساکنین کوچه های مذکور را در پی خواهد داشت.

توسط naseri

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *