IMG 20231211 104327 789

بی توجهی مسئولین مربوطه به بهبود امکانات آموزشی مبارک شهر قابل قبول نیست

دانش آموزان مبارک شهر همواره در کنکور افتخار آفرینی کرده و میتوان ادعا کرد که هر ساله نزدیک به یک سوم قبولی های کنکور شهرستان از بین دانش آموزان مبارک شهر هستند ولی با وجود همه این شایستگی ها، متاسفانه مسئولین امر در موضوع نوسازی مدارس این شهر عمدا یا سهوا کم کاری و اهمال زیادی انجام داده اند. از چهار مدرسه ای که در مبارک شهر وجود دارد به غیر از مدرسه دخترانه اخلاص بقیه مدارس فرسوده یا شبه فرسوده هستند. البته طبق گزارش ها مدرسه اخلاص نیز با کمبود فضای آموزشی مواجه بوده و نمازخانه مدرسه به کلاس درس تبدیل شده و قرار است از کانکس نیز برای رفع کمبود کلاس استفاده گردد!

ساخت مدارس مجهز یکی از مهمترین اولویت های مبارک شهر می‌باشد و لازم است مسئولین مربوطه در این مورد فعال تر عمل نمایند و به جای برگزاری مراسم کلنگ زنی بدون نتیجه توجه خود را بر روی جلب اعتبارات لازم متمرکز نمایند چرا که امکانات آموزشی مبارک شهر به هیچ عنوان شایسته دانش آموزان نخبه و شایسته این شهر و مهمتر از آن در شأن مسئولینی که ادعای خدمت دارند، نمیباشد.

در کنار جلب اعتبارات دولتی و حاکمیتی، باید بر روی استفاده از ظرفیت افراد خیرخواه نیز برنامه ریزی گردد تا امکانات آموزشی و مدارس مبارک شهر مدرن و مجهز شوند. تاکید میگردد که در صورت ادامه یافتن بی توجهی به حوزه ذکر شده در بالا، شاهد افت تحصیلی و نابودی استعدادهای بیشمار موجود در مبارک شهر خواهیم بود.

توسط naseri

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *