empty classroom

امکانات آموزشی مبارک شهر شایسته دانش آموزان با استعداد و نخبه این شهر نیست / تفکر حاکم بر اداره آموزش و پرورش ملکان تبعیض آمیز میباشد

متاسفانه تکرار شعارهای توخالی و سر دادن وعده های پوچ، سیاستی هست که مدیران اداره آموزش و پرورش شهرستان ملکان از سالها قبل در قبال مبارک شهر پیش گرفته و از این طریق به شکل کاملا عمدی و آگاهانه در حق دانش آموزان با استعداد این شهر ظلم می نمایند.

در سال ۱۳۹۶ مراسم باشکوهی برای کلنگ زنی مدرسه راهنمایی شهدای بانک رفاه مبارک شهر برگزار گردید ولی با گذشت بیش از ۶ سال خبری از ساخت آن مدرسه نشده و نمایشی بودن آن مراسم کلنگ زنی اثبات شده است. از سال گذشته هم مدیران این اداره وعده های متنوعی از احداث چمن مصنوعی در مدرسه شهید اسلامی گرفته تا احداث دبیرستان پسرانه و ساخت مدرسه راهنمایی در مبارک شهر را رسانه ای کرده اند ولی این موارد هم چیزی فراتر از شعارها و وعده های پوچ و بی سرانجام نبوده اند.

اداره آموزش و پرورش شهرستان علاوه بر اینکه باید رعایت عدالت را در توزیع امکانات بین مناطق مختلف شهرستان، سرلوحه قرار دهد وظیفه دارد نسبت به مناطقی مانند مبارک شهر که از نظر قبولی های کنکور در منطقه پیشرو و مطرح هستند توجه ویژه ای داشته باشد ولی با کمال ناباوری آن چیزی که ما از عملکرد اداره آموزش و پرورش در مبارک شهر می بینیم نوعی بی توجهی عمدی و چشم بستن بر فرسودگی امکانات آموزشی این شهر میباشد.

متاسفانه شهردار و اعضای شورا که باید پیگیر حل مشکلات موجود بوده و کمبودها را به مسئولین و نهادهای ذیربط گزارش دهند به دلیل ورود به جناح بندی های سیاسی مختلف، چشم خود را بر روی وضعیت تاسف بار امکانات آموزشی مبارک شهر بسته اند.

توسط naseri

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *