Picsart 23 12 12 17 19 56 425

دادستانی باید به موضوع ورود کرده و امسال از فعالیت بارگاههای انگور در مناطق مسکونی مبارک شهر جلوگیری کند

موضوع سلامت عمومی چیزی نیست که بتوان براحتی از کنار آن عبور کرد ولی متاسفانه رفتار مسئولین در مبارک شهر به گونه ای است که انگار کمترین اولویت را به سلامت مردم قائل هستند. نمونه این بی توجهی به سلامت عمومی را میتوان در موضوع بارگاههای انگور مشاهده کرد این بارگاهها یک تهدید و خطر جدی برای سلامت همه مردم میباشند و ضروری هست که سریعا از مناطق مسکونی جمع آوری گردند.

گازهایی که از سوختن گوگرد و ترکیب دیگر مواد شیمیایی مورد استفاده در بارگاههای انگور بوجود می آیند بسیار خطرناک بوده و سلامت همه را به شدت به خطر می اندازند، وظیفه همه ماست که با این عامل بیماری زا به هر شکل ممکن مقابله کنیم. متاسفانه شهرداری مبارک شهر برخورد سختگیرانه ای با فعالیت بارگاههای انگور در مناطق مسکونی ندارد و مهمترین دلیل عدم برخورد این است که شهردار، برخی اعضای شورای شهر و همچنین اشخاص مرتبط با ایشان دارای بارگاه انگور هستند.

برخورد با فعالیت باراندازهای انگور در محل سکونت مردم یک مطالبه عمومی  میباشد و ضروری هست که هر چه زودتر همه باراندازهای انگور از این مناطق جمع شوند فرقی هم نمیکند که این بارانداز به چه کسی تعلق دارد اگر یکی از مسئولین یا ریش سفیدان مبارک شهر صاحب این مکانهای سرطانزا هستند مردم انتظار دارند که این مسئول و ریش سفید اولین نفری باشد که نسبت به جمع آوری بارگاه خود اقدام مینماید.

از مسئولین شبکه بهداشت، محیط زیست، مراجع نظارتی و امنیتی و علی الخصوص از #دادستانی محترم شهرستان ملکان انتظار میرود قبل از شروع برداشت انگور به موضوع فعالیت بارگاههای انگور در مناطق مسکونی مبارک شهر ورود پیدا کنند چرا که ابعاد این قضیه بسیار گسترده و پیچیده میباشد و شهرداری و اعضای شورای اسلامی مبارک شهر اگر به حال خود رها شوند هیچ گونه اقدامی برای جمع آوری این مکانها انجام نخواهند داد.

توسط naseri

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *