depression teen depression pain suffering despair

افزایش کشف نشان دهنده افزایش تقاضا برای مصرف مواد می‌باشد./خانواده ها مراقب فرزندان خود باشند

باید به این نکته توجه شود که کشفیات صورت گرفته توسط پلیس در حوزه مواد مخدر فقط آن قسمتی از کوه یخ می‌باشد که قابل مشاهده می‌باشد و قسمت ناپیدای این کوه یخ، افزایش تعداد معتادین و مصرف کنندگان مواد می‌باشد که باعث شده سوداگران مرگ و فروشندگان مواد مخدر عرضه را زیاد نمایند تا به سود بیشتری دست پیدا کنند.

مبارزه با مواد مخدر پروسه ای است که نهادها و دستگاه‌های مختلفی در مورد آن دارای وظیفه می‌باشند و متاسفانه مواد مخدر کشف شده در حدود یک ماه گذشته در شهرستان ملکان نشان میدهد که به غیر از نیروی انتظامی، نهاد ها و دستگاههای مسئول دیگر به وظایف پیشگیرانه خود در این رابطه درست عمل نکرده اند.

باید با روشهای مختلف نسبت به آگاه سازی نوجوانان، جوانان و خانواده های آنها با معضل مواد مخدر  اقدام گردد و سرمایه گذاری های دقیقی برای هدایت افراد جامعه به سمت تفریح های سالم و مثبت صورت پذیرد تا از این طریق میزان گرایش به سمت مصرف مواد که در اکثر مواقع ناشی از ناآگاهی و نبود اطلاعات صحیح میباشد، کاهش پیدا کند.

در هر حال افزایش کشفیات صورت گرفته در حوزه مواد مخدر شهرستان ملکان بسیار نگران کننده می‌باشد و نشان میدهد که در سالهای پیش رو ملکان با خیل گسترده ای از افراد معتاد دست به گریبان خواهد بود. امیدواریم مسئولان دلسوزی پیدا شوند و با همت و دلسوزی مضاعف، پیشگیری های اساسی برای جلوگیری از چنین اتفاق تلخی را در دستور کار قرار دهند.

توسط naseri

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *